Ο Ιστότοπος μας χρησιμοποιεί cookies και άλλες τεχνολογίες καταγραφής για να εξασφαλίσει την σωστή λειτουργία του.
Χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.
Παρακαλούμε διαβάστε την πολιτική μας σχετικά με τα cookies
Πολιτική Cookies
Αφού κατατεθεί φάκελος με τις απαραίτητες μελέτες και δικαιολογητικά ίδρυσης/λειτουργίας στην υπηρεσία αυτός διαβιβάζεται στην αρμόδια επιτροπή (Π.Δ 395 αρθρο 4/ΦΕΚ 166/Α/1993) η οποία γνωμοδοτεί για τη χορήγηση ή μη της άδειας ίδρυσης/ λειτουργίας (για τη λειτουργία μετά από αυτοψία στο χώρο από την αρμόδια επιτροπή που στη συνέχεια γνωμοδοτεί είτε για τη χορήγηση άδειας λειτουργίας ή σε περίπτωση παρατηρήσεων μετά από δεύτερη αυτοψία τη συμμόρφωση από το Κέντρο πραγματοποιείται δεύτερη αυτοψία και μετά την σύμφωνη γνώμη της επιτροπής χορηγείται η άδεια λειτουργίας.
1. Αίτηση
2. Βεβαίωση χώρου κύριας χρήσης από ιδιώτη μηχανικό σύμφωνα με την παρ.8 του άρθρου 107 του ν.4495/2017 και με τα ειδικότερα διαλαμβανόμενα στο άρθρο 3 της παρούσας. Η ανωτέρω βεβαίωση συνοδεύεται από:
I. αντίγραφα όλων των δημόσιων εγγράφων περί της πολεοδομικής νομιμότητας
II. αντίγραφα εγκεκριμένων κατόψεων – τομών του χώρου, που πρόκειται να λειτουργήσει το Κ.Δ.Η.Φ. στα οποία αποτυπώνονται όλοι οι χώροι του. Εφόσον λόγω κτιριολογικών προδιαγραφών είναι απαραίτητη η απεικόνιση επιπρόσθετων στοιχείων επί των ανωτέρω εγκεκριμένων σχεδίων, είναι δυνατή η αποτύπωση αυτών στα ανωτέρω αντίγραφα με ευθύνη του ιδιώτη μηχανικού ή η σύνταξη νέου σχεδίου που θα συνοδεύει το ανωτέρω αντίγραφο. Τα αντίγραφα των εγκεκριμένων κατόψεων προέρχονται είτε από το πληροφοριακό σύστημα έκδοσης οικοδομικών αδειών e-adeies, είτε από το πληροφοριακό σύστημα δηλώσεων αυθαιρέτων είτε από το έντυπο αρχείο της ΥΔΟΜ ανάλογα με το είδος της νομιμοποιητικής πράξης της περίπτωσης Ι (ηλεκτρονικής ή έντυπης)
3. Δελτίο δομικής τρωτότητας
4. Βεβαίωση στατικής επάρκειας υπογεγραμμένη από αρμόδιο μηχανικό, η οποία βασίζεται σε μελέτη στατικής επάρκειας, που έχει αναρτηθεί στο πληροφοριακό σύστημα e-adeies, στην περίπτωση που βάσει του δελτίο δομικής τρωτότητας το κτίριο κατατάσσεται στην κατηγορίας Υ (Υψηλής Προτεραιότητας Ελέγχου) σύμφωνα με την υπουργική απόφαση 7581/11-2-2014 (Β’ 405)
5. Μελέτη στατικής επάρκειας και βεβαίωση στατικής επάρκειας στην περίπτωση που η δραστηριότητα στεγάζεται ολικώς ή μερικώς σε αυθαίρετο κτίριο το οποίο έχει υπαχθεί σε διατάξεις αναστολής επιβολή κυρώσεων και για το οποίο υφίσταται υποχρέωση κατάθεσης μελέτης στατικής επάρκειας στο πληροφοριακό σύστημα αυθαιρέτων του ΤΕΕ
6. Πιστοποιητικό (ενεργητικής) πυροπροστασίας για χρήση “Υγεία και Κοινωνική Πρόνοια”
7. Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου του φορέα της δραστηριότητας, από το οποίο προκύπτει ότι δεν έχει καταδικαστεί για τα αδικήματα της παρ. Α του άρθορου 8 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν.3528/2007 Α’ 26) καθώς και για τα πλημμελήματα και κακουργήματα, τετελεσμένα ή εν απόπειρα της κλοπής, υπεξαίρεσης, απάτης, εκβίασης, πλαστογράφησης, παραχάραξης, δωροδοκίας, σωματικής βλάβης και παράβαση των διατάξεων περί ναρκωτικών ή για έγκλημα των άρθρων 336, 337 παρ.3. 339, 342, 348Α 348Β, 348Γ και 351Α του Ποινικού Κώδικα
8. Αποδεικτικό καταβολής του αντιτίμου του Παραβόλου:
1. Παράβολο 30 ευρώ στον Αναλυτικό Λογαριασμό Εσόδων (ΑΛΕ) 145013002, με την Κωδικοποιημένη Επωνυμία “Ποσοστό 20% επί των παραβόλων για την άσκηση οικονομικής δραστηριότητας υπό καθεστώς γνωστοποίησης ή και έγκρισης όταν οι αρμόδιες αρχές ορίζονται οι Ο.Τ.Α.”
2. το παράβολο το αναλογούν στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα πρέπει να κατατίθεται στον λογαριασμό της τράπεζας Πειραιώς με IBAN: GR2201712150006215030025138 με επωνυμία "Π.Κ.Μ.-Μ.Ε.Θ. Δαπάνες λειτουργίας των πάσης φύσεως προνοιακών δομών".
9.Νομικό πρόσωπο μη υπόχρεο εγγραφής στο ΓΕΜΗ:
α. ευκρινές φωτοαντίγραφο του κωδικοποιημένου καταστατικού του νομικού προσώπου, από το οποίο να προκύπτει ότι η δραστηριότητα εμπίπτει στους σκοπούς του νομικού προσώπου ή το σχετικό ΦΕΚ ίδρυσης, με τις τροποποιήσεις του ή οποιοδήποτε έγγραφο από το οποίο να προκύπτει η νόμιμη σύσταση και εκπροσώπηση του αιτούντος νομικού προσώπου.
β. πρόσφατο (τελευταίου εξαμήνου) πιστοποιητικό ή βεβαίωση ή πράξη αρμοδίας Υπηρεσίας απ’ όπου να προκύπτει ο νόμιμος εκπρόσωπος.
10.Νομικό πρόσωπο εγγεγραμμένο στο ΓΕΜΗ
α. τα νομιμοποιητικά έγγραφα σύστασης και εκπροσώπησης του φορέα της δραστηριότητας, εφόσον είναι νομικό πρόσωπο υπόχρεο εγγραφής στο ΓΕΜΗ
β. στοιχεία περί μη κήρυξης σε πτώχευσης και μη κατάθεσης δικογράφου αίτησης οικονομικού ενδιαφέροντος πτωχευτικής διαδικασίας, αναγκαστικής διαχείρισης και διαδικασίας συνδιαλλαγής, εξυγίανσης.
1. Π.Δ. 395/93 (ΦΕΚ τ. Α' 166 /1993) “ 'Όροι, προϋπόθεσης και διαδικασία για την ίδρυση, λειτουργία και μεταβίβαση Κέντρων Αποθεραπείας και Αποκατάστασης από φυσικά ή Ν.Π.Ι.Δ.”
2. Υ.Α. Π4α/οικ.4633/93 (ΦΕΚ 789/τ.Β/6-10-1993) “Προδιαγραφές λειτουργίας κέντρων αποθεραπείας - αποκατάστασης για την παροχή ιατρικών και λοιπών φροντίδων καθώς και για την διημέρευση των ατόμων που περιγράφονται στο άρθρο 10 παρ. 1 του Ν. 2072/1992.”
3. Υ.Α.ΑΑριθμ. Π3β/Φ .ΘΕΣΜ./ Γ.Π.οικ.69144(ΦΕΚ973 τ.Β/2005) “Προδιαγραφές λειτουργίας Κέντρων Αποθεραπείας Αποκατάστασης Κλειστής Νοσηλείας (άρθρο 10 του Ν.2072/92)”
4. Αριθμ. οικ.146163 /14616 Κ.Υ.Α. (Φ.Ε.Κ.1537/τ. Β/8-5-2012 Μέτρα και Όροι για τη Διαχείριση Αποβλήτων Υγειονομικών Μονάδων.
5. Κ.Υ.Α. αριθμ.οικ.172425 (ΦΕΚ3266 /τ.Β/20-12-13) “Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις Υγειονομικών Μονάδων.”
6. Υ.Α. αριθμ.Υ1.Γ.Π.114971 (Φ.Ε.Κ. 388/ τ.Β/18-2-2014) “Μέτρα, όροι και διαδικασίες για την πρόληψη και τον έλεγχο των λοιμώξεων που συνδέονται με τη νοσηλεία των ασθενών στους Χώρους Παροχής Υγείας.”
7. Π.Δ. 43 (ΦΕΚ76 τ.Α/28-3-2014) “Τροποποίηση του Π.Δ. 395/1993 (Α΄ 166) «Όροι, προϋποθέσεις και διαδικασία για την ίδρυση, λειτουργία και μεταβίβαση Κέντρων Αποθεραπείας και Αποκατάστασης από φυσικά ή Ν.Π.Ι.Δ».”
8. Υ.Α. Δ12γ/ΓΠ45568/1356/9-11-2020( ΦΕΚ5114 τ. Β΄/19-11-2020) “Τροποποίηση της υπό στοιχεία ...(Β΄789/1993)”
Εδώ μπορείτε να ενημερωθείτε για τα φυσικά σημεία εξυπηρέτησης των Ενοτήτων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
Κοντινότερες αρμόδιες υπηρεσίες που προσφέρουν την επιλεγμένη υπηρεσία:
Ταχυδρομική Διεύθυνση Υπηρεσίας
Μητροπόλεως 44
Τηλέφωνο επικοινωνίας:
Ταχυδρομική Διεύθυνση Υπηρεσίας
Ανδρέα Παπανδρέου 3
Τηλέφωνο επικοινωνίας:
Ταχυδρομική Διεύθυνση Υπηρεσίας
26ης Οκτωβρίου 64
Τηλέφωνο επικοινωνίας:
Ταχυδρομική Διεύθυνση Υπηρεσίας
18ης Οκτωβρίου 25
Τηλέφωνο επικοινωνίας:
Ταχυδρομική Διεύθυνση Υπηρεσίας
28ης Οκτωβρίου 40
Τηλέφωνο επικοινωνίας:
Ταχυδρομική Διεύθυνση Υπηρεσίας
Κων/νου Καραμανλή 36
Τηλέφωνο επικοινωνίας:
Ταχυδρομική Διεύθυνση Υπηρεσίας
Διοικητήριο
Τηλέφωνο επικοινωνίας:
Στη ενότητα Ψηφιακή Επικοινωνία μπορείτε να υποβάλλετε ψηφιακά διευκρινιστικά ερωτήματα, αιτήματα ενημέρωσης για την πορεία αίτησης που έχετε ήδη καταθέσει καθώς και να κοινοποιήσετε ενδεχόμενες προτάσεις σας, που θα μας επιτρέψουν να βελτιώσουμε τη διαδικασία εξυπηρέτησής σας. Προκειμένου να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία θα χρειαστεί να έχετε διαθέσιμους τους κωδικούς taxis-net.
Στη ενότητα Ψηφιακή Υποβολή μπορείτε να υποβάλλετε ψηφιακά την αίτηση σας και να επισυνάψετε τα εκ του νόμου αναγκαία δικαιολογητικά. Προκειμένου να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία θα χρειαστεί να έχετε διαθέσιμους τους κωδικούς taxis-net.
Χορήγηση έγκρισης ίδρυσης και λειτουργίας Κέντρων Διημέρευσης Ημερήσιας Φροντίδας για Άτομα με Αναπηρία